Je kunt ons tussen 9.00 en 17.00 uur bereiken via tel. 088 - 400 8800. Als cliënt kun je overdag ook rechtstreeks bellen met je begeleider. Het nummer krijg je van je begeleider. Als je begeleider niet op kan nemen, krijg je de voicemail.
Wie kun je bellen in geval van crisis of buiten kantooruren?
- Direct psychische hulp nodig? Bel je huisarts of de huisartsenpost. De huisarts schakelt zo nodig de crisisdienst in. Dit kan dag en nacht.
- Is het levensbedreigend? Bel 112.
- Voorkomen en stoppen van huiselijk geweld en kindermishandeling: Veilig thuis, www.vooreenveiligthuis.nl of tel. 0800-2000
De medewerkers van Veilig Thuis zijn experts als het gaat om veiligheid en geweld én het voorkomen en stoppen van huiselijk geweld en kindermishandeling. Wanneer je contact opneemt met Veilig Thuis denken en doen de medewerkers van Veilig Thuis actief met je mee en zo nodig wordt er ondersteuning geboden.
- Zelfmoordgedachten of zelfmoordpreventie: 113 online, www.113online.nl of tel. 0900-0113
Een zelfstandige en onafhankelijke zorgaanbieder op het gebied van zelfmoordpreventie. Verleent online en telefonische hulp.
- Geen crisis maar wel behoefte om met iemand te praten? Bijvoorbeeld omdat je je alleen of depressief voelt of over relatieproblemen? De Luisterlijn biedt dag en nacht een luisterend oor, www.deluisterlijn.nl of tel. 0900-0767
De Luisterlijn is dag en nacht, het hele jaar door, bereikbaar voor mensen die behoefte hebben aan een vertrouwelijk gesprek. Met dank aan ruim 1200 vrijwilligers die daarvoor training en begeleiding krijgen door deskundige beroepskrachten. Bel dag en nacht de telefonische hulplijn: tel. 0900 0767 (5 ct. p/m). Via www.luisterlijn.nl kun je ook chatten of mailen.